Egy szép délelöttön megjelent a műhely elött Csikós úr egy furgonnal.
Hozott két motort. Az egyiket csinálni, a másikat munkadíjként.
Ez utóbbiról szól a történet
MV Agusta GT 125. Gyártották 1964-1969 között.
Jópofán nézett ki, csak borzasztó módon összetákolták valamikor a hetvenes években.
Ősszevissza hegesztgetve, különböző vasdarabkák rajta (betonvas, laposvas, szögvas, zártszelvény). Drótozások, szorítóbilincsek
Ecsettel lemázolva és darabokra vágott John Player Special matricák feltapasztva mindenhová.
Kromofágozás, csiszolás, flexelés, polírozás, üvegszál laminálás, matt fekete festés.
A 2 személyesre toldott ülést visszaalakítottuk.
El szerettünk volna menni vele múlt hétvégén a Millenáris velodromba egyet körözni.
Beküldtem a jelentkezést és pár képet a motorról és a Raketa nevű rolleremről.
A válaszban az állt, hogy "sem a Rakéta, sem a másik, semi-reto versenymotor nem igazán felel meg a rendezvény elvárásainak.A Rakétát meg nem is engedi fel a pályát felügyelő szerv."
Pedig szerintem jól elfértek volna a dédelgetett veteránok között.
Na mindegy.
Nem mentünk el.
VálaszTörlésde motorkerékpár ezek