Régóta adós vagyok a helyzetjelenéssel.
Történt egy s más mióta nem jelentkeztem itt.
Levizsgázott az autóm:
Bedford CF. 26 éves.
Sajnos nem sikerült régi fajta gömbölyü orrút szerezni, ezért maradt az újfajta kockaorr.
A gyári hátsó lámpákat lecseréltem otrombaság végett.
2.3 szívódiesel. Lusta és lassú. Ellenben mindenevő.
Az eddigi tapasztalatból tudom, hogy a szemem nem fog betapadni a fejembe a gyorsulástól és a mejjemet sem kezdi ki a szél a végsebességet közelítve.
A többi viszont színtiszta Rock'N'Roll !
Mozog a kawasaki front is.
Villahíd alkatrészek.
A GSXR villa amit vettem a motorhoz, a saját hídjával élhetelen. 189mm utánfutásával teljesen motorozhatatlanná tenné a gépet, így érvénybe lépett az elemes térkép szövege: "újratervezés, újratervezés,újratervezés,..."
Villahíd alkatrészek.
A GSXR villa amit vettem a motorhoz, a saját hídjával élhetelen. 189mm utánfutásával teljesen motorozhatatlanná tenné a gépet, így érvénybe lépett az elemes térkép szövege: "újratervezés, újratervezés,újratervezés,..."
Mint mindíg most sem passzol semmi semmivel. A kerék tengelye nem jó a teleszkópokba, a féknyeregbe ugyan belefér a tárcsa, de a nyereg azért csak beleér a küllőkbe (hogy legyen benne némi öröm). Így némi méricskélés és próbálgatás után hézagoló készült az esztergán.
Az előbbi alkatrész beszerelve.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése